Jaa jokaiselle oman ilmastoprojektilappu (kuvauksen tehdystä ilmastoprojektista).
Jokainen ryhmäläinen lukee vuorollaan oman lapun tekstin muille ryhmän jäsenille
Ryhmät pohtivat seuraavia kysymyksiä: a)mikä projekteista on kiinnostavin? b)mikä projekteista vaikuttaa eniten? c)minkä projekteista haluaisitte itse tehdä?
Ryhmät valitsevat mielestään parhaan projektin ja esittelevät sen ääneen koko luokalle.
Mihin näistä projekteista voisitte osallistua? Onko koulussanne jo tehty jotain vastaavaa? Jos haluaisitte tehdä vastaavan projektin, miten se saataisiin alkuun teidän koulussa?
Jaa jokaiselle oman ilmastoprojektilappu (kuvauksen tehdystä ilmastoprojektista).
Jokainen ryhmäläinen lukee vuorollaan oman lapun tekstin muille ryhmän jäsenille
Ryhmät pohtivat seuraavia kysymyksiä: a)mikä projekteista on kiinnostavin? b)mikä projekteista vaikuttaa eniten? c)minkä projekteista haluaisitte itse tehdä?
Ryhmät valitsevat mielestään parhaan projektin ja esittelevät sen ääneen koko luokalle.
Mihin näistä projekteista voisitte osallistua? Onko koulussanne jo tehty jotain vastaavaa? Jos haluaisitte tehdä vastaavan projektin, miten se saataisiin alkuun teidän koulussa?
Jaa jokaiselle oman ilmastoprojektilappu (kuvauksen tehdystä ilmastoprojektista).
Jokainen ryhmäläinen lukee vuorollaan oman lapun tekstin muille ryhmän jäsenille
Ryhmät pohtivat seuraavia kysymyksiä: a)mikä projekteista on kiinnostavin? b)mikä projekteista vaikuttaa eniten? c)minkä projekteista haluaisitte itse tehdä?
Ryhmät valitsevat mielestään parhaan projektin ja esittelevät sen ääneen koko luokalle.
Mihin näistä projekteista voisitte osallistua? Onko koulussanne jo tehty jotain vastaavaa? Jos haluaisitte tehdä vastaavan projektin, miten se saataisiin alkuun teidän koulussa?